Přečtěte si ohlasy na školení a principy komunikace.

cropped-Nahledovy-obrazek.jpg

Otázka: Co bylo pro vás na školení přínosné / co jste si odnesli?

Aneta: „Obsah školení splnil moje očekávání. Dobrý byl výběr témat i přehledné zpracování s orientací na komplikované otázky a jejich řešení.“

Na školení řešíme i složitější situace, na které nemusí být zcela jasná odpověď.

Ivana: „Úplně super. Takto by to mělo vypadat. Uvolněné, bezprostřední a přitom 100% přínos.“

Na nic si nehrajeme. Od začátku do konce se všichni zapojujeme do průběhu školení a společně hledáme nejlepší řešení.

Petr: „Přínosem je pro mě 6 bodů, které jsme na školení prošli. Ty mi vždy pomůžou se ujistit, že jsem zákazníkovi odpověděl správně v souladu s principy komunikace.“

Principy komunikace se prolínají celým školením a jsou probírány ze všech stran, aby si je každý osvojil, zapamatoval a dokázal je použít.

Lucie: Odnesla jsem si určitě jiný pohled na Facebook – z hlediska principů komunikace. Jiným způsobem také vnímám proaktivitu, kterou jsem doposud brala jen jako nějakou slevu pro zákazníka.

Udělat pro zákazníka něco navíc nemusí hned vést ke slevám v nabídce.

Martin: Jiný pohled na komunikaci na sociálních sítích. Zpětná vazba na naši práci. Důležitých 6 pilířů.

Během školení získá každý individuální zpětnou vazbu na vytvářené odpovědi a najde tak jednoduchou cestu ke zlepšení své komunikace.


Kam dál? Stáhněte si 5minutový návod v PDF nebo zašlete poptávku na školení nebo spolupráci.