Máme nakročeno na nejlepší zákaznické školení roku v soutěži Stevie Awards!

Digital Native Agency (DNA) a Skillandia byli v pátek 20. 1. 2017 vyhlášeni finalisty 11. ročníku Stevie® Awards for Sales & Customer Service v kategorii Nejlepší zákaznické školení roku a stanou se zlatým, stříbrným, nebo bronzovým vítězem.

Porota ocenila školení komunikace a zákaznické péče na sociálních sítích s názvem Principy komunikace, jehož výsledkem bylo zlepšení komunikace slovenské telekomunikační jedničky Orange na sociálních sítích.

Přečtěte si celou tiskovou zprávu na webu DNA „DNA a Skillandia jsou finalisté prestižní mezinárodní soutěže 2017 STEVIE AWARDS v kategorii nejlepší zákaznické školení roku„.

24. února nám držte palce, abychom se umístili co nejvýše 🙂

Principy komunikace ve finále Stevie Awards
Štítky:

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *